Harmincegy és fél éves a C64

 2013.08.31. 01:48

Van ugye a három nagyúr: a szükség, a kényszer és a véder; ez a poszt a másodiknak lett a szülötte (mivel ugye kényszeres volnék, rögeszmés és csökönyös – többek között ezért szerepel a mondatban az ugye szó is kétszer, legalábbis azt hiszem… á, nem, mert most már háromszor –, és, hát, ugye, szükségem meg nincs rá): korábban megfogadtam magamban, hogy havonta itt legalább egy blogbejegyzést írok… Tervben volt, hogy végre megcsinálom, amit szintén egyszer elhatároztam: másfél éve, a C64 harminc(z)adik szülinapja (környékének) alkalmából írott szösszenetem PDF verziójába még (mindig) nem szerkesztettem be a képeket… Most délután nekiálltam, de miután nem tetszett a végeredmény, amit összekontárkodtam gyorsan, ez most (megint) elmarad. De nem baj: hogy legalább a napi szórakozás meglegyen, előszedtem ide helyette – direkte a három nagyúr kedvéért – a C64 születése körül keletkezett (azaz vele egyidős) három kedvenc videóm a jutyúbról. Persze, tudom, ennek semmi értelme (bocsánat, és ígérem, a jövőben már tényleg komoly posztok várhatók).

Adam Antet időközben csúnyán lenyúlták mint Sparrow kapitányt (persze már Wiki szerint ő maga is nyúlás volt a Monty Pythontól és 1973-ból), és a kettő között sokaknak itt félig-meddig beugrik még Guybrush Threepwood figurája is (a Secret of the Monkey Islandből); Ivan Doroschukot pedig mintha Hayden Christensennel koppintották volna le a Star Warsban mint Anakin Skywalkert…

(Jól van, hamarosan írok már valami rendeset…)

Címkék: zene 1982 c64 kényszer

A bejegyzés trackback címe:

https://rosetta.blog.hu/api/trackback/id/tr585485648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása